ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
-Male or Female.
-Thai nationality holding bachelor degree in any field.
-3-5 years experience as Guest Service Department.
-Have a basic computer skill and knowledge.
-Able to work in shift.
-Must be flexible in terms of working hour.
-Pleasant personality, positive attitude, and service-minded.
Good English communication skill.
1.To ensure the guest services team are performing their duties in line and to report any issues
2.Pays special attention to important guests and makes sure that they are satisfied with all aspects of stay in the Serviced Apartment.
3.Assists in answering inquiries pertaining to hotel services, registration of guests, and shopping, dining, entertainment, and travel directions.
4.Monitors record of room availability and guests' accounts using computers.
5.Deals with complaints from customers and ensures that customers are appeased.to line manager
1. วันหยุด 7 วันต่อเดือน
2. Service Charge ตามผลประกอบการบริษัทฯ
3. เครื่องแบบพนักงาน
4. ค่าอาหาร
5. ประกันกลุ่ม
6. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
7. โบนัส
8. ปรับเงินเดือนประจำปี
9. เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
10.วันลาพักร้อน
11.ตรวจสุขภาพประจำปี
Ascott International Management (Thailand) Ltd.
No. 219/13, Asoke Tower 5th floor Soi Sukhumvit 21, Asoke Rd., Khlong Toei Nuae, Watthana, Bangkok 10110, Thailand www.the-ascott.com